onsdag 29 december 2010

Marknadsplan 2011


Någon sa... "Gör inte något så vidare det inte är både nödvändigt och användbart; men om det är både nödvändigt och användbart , så tveka inte att göra det även bra och vackert."

Tänkvärda ord, tror jag ska ha det som en sorts "mission statement" under året som kommer.

Från tankar och idéer till handling - hög tid att sätta marknadsplanen för det kommande året. Skriva ner en actionplan, räkna på marknadsbudgeten, prioritera och boka in det som är viktigt, åtminstonde årets första månader för att inte missa chansen att börja stärka varumärket Anna Åxman - marknadsföring www.annaaxman.se.

Har frigjort tid att ägna mig mer åt mitt företag Anna Åxman Marknadsföring under årets första månader. Tid som jag vill ägna dels åt att arbeta på min egen marknadsföring (hemsida, blogg, sökoptimering, företagsblogg, annonsering, nätverkande mm) men även åt att utveckla mina produkter och hjäpa mina befintliga kunder samt hitta nya företag i Halland som önskar hjälp med sin marknadsföring och affärsutveckling.