onsdag 8 september 2010

Annons i sista momangen


Fick i sista "momangen" i uppdrag att sätta ihop en annons för Gits Gård som gasar annonseringen nu när julbords bokningarna börjat trilla in. Den här gången blir det en liggande kvartssida annons i Office Tech, ett fräscht magasin som går ut till flera tusen kontor i Halland. Fördelen med att vara ett litet företag nära kunden är att jag kan vara snabb och flexibel och det var jag verkligen i kväll för annonsen blev både klar, godkänd av kunden och skickad till magasinet. Jag känner mig mycket nöjd med dagen!

Annonsen kan de även använda i de olika sociala medierna så som Facebook, Blogg mm

I somras gjorde jag den här lilla nätta annonsen för Rese Guiden Falkenberg. Den användes både på deras hemsida och facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar